خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین؛

اجرای بیش از ۵۰۰ پروژه عمرانی در استان قزوین توسط جهادگران بسیج سازندگی 

اجرای بیش از ۵۰۰ پروژه عمرانی در استان قزوین توسط جهادگران بسیج سازندگی 
سردار رفیعی آتانی گفت: آنچه برای افزایش ظرفیت اجتماعی جامعه اهمیت دارد حوزه بسیج سازندگی سپاه است. ما همه فعالیت های خود را برای رفع محرومیت در استان پای کار آوردیم و بیش از ۵۰۰ پروژه عمرانی در سراسر استان انجام دادیم که عموما خدماتی برای محرومین است.
کد خبر: ۹۶۳۲۸۸۱
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸

 

قزوین_به گزارش بسیج، صبح امروز سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین به همراه سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین با علی اصغر عسگری، دادستان عمومی و انقلاب قزوین دیدار و گفتگو کرد.

 

سردار رفیعی آتانی در این دیدار که در دفتر دادستان استان برگزار شد، با اشاره به حضور سپاه و بسیج در کنار دستگاه قضا در حوادث و مراسمات مختلف بیان کرد: مجموعه سپاه با بدنه عظیم بسیج همراه دستگاه قضاست. دستگاه قضایی سپاه و به ویژه مجموعه بزرگ بسیج را همراه خود بدانید که یک شبکه بیدار و هوشیار در وسط میدان است و با افتخار در کف میدان در کنار شما قرار می گیرد.

 

وی گفت: ارتباط سپاه و دادگستری ارتباطی دوطرفه در راستای خدمت به نظام و انقلاب است.

 

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: سپاه استان با انجام ماموریت های ذاتی در حوزه سخت و نرم، همه ماموریت های خود را در مسیر انقلاب با موفقیت انجام داده است.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین عنوان کرد: آنچه برای افزایش ظرفیت اجتماعی جامعه اهمیت دارد حوزه بسیج سازندگی سپاه است. ما همه فعالیت های خود را برای رفع محرومیت در استان پای کار آوردیم و بیش از ۵۰۰ پروژه عمرانی در سراسر استان انجام دادیم که عموما خدماتی برای محرومین است.

 

سردار رفیعی آتانی با اشاره به عرصه های مختلف فعالیت بسیج سازندگی سپاه استان اضافه کرد: آبرسانی به ۱۴۶ روستای استان، ساخت ۵۰۷ واحد منزل مسکونی محرومین، آب رسانی در حوزه کشاورزی به روستاها که از سخت ترین اقدامات بسیج سازندگی بوده، از اقدامات برجسته سال‌جاری بسیج سازندگی استان است.

 

وی افزود: عمده پروژه هایی که بسیج سازندگی ورود یافته بیش از چهل سال است که رها شده و با پای کار آمدن ظرفیت بسیج سازندگی این پروژه ها در عرض کمتر از چند ماه پایان یافته است.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین یادآور شد: در رزمایش کمک مومنانه بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار پای کار آوردیم که در همین راستا در شب یلدای سال گذشته، ۱۶ هزار بسته یلدایی بین خانواده های جامعه هدف توزیع کردیم. 

 

سردار رفیعی آتانی در پایان با اشاره به مشکلات واحد‌های تولیدی استان و ایجاد ستاد تسهیل گفت: استان قزوین حدود ۴ هزار شرکت تولیدی دارد که بخشی از این واحدها به دلیل بدهی بانکی بخش زیادی از فعالیت خود را تعطیل کرده اند که مشکلات این واحدها توسط قرارگاه صنعت و معدن سپاه استان احصا شد و به بخش زیادی از آنها رسیدگی شد که مطمئنا با کمک دستگاه قضا می توان مشکلات این واحدها را برطرف کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار